Friday 24 April 2015

masa itu pantas

tadi tengok budak final year dah nk grad dah..fuyoooo....meaning say, im gonna be future super senior...insyallah if i pass this end posting....
tapi mcm x caya jer saya dah makin tua..makin senior...
seriusss saya masih rasa saya masih kebudakkan yg perlukan jagaan senior2 yg sentiasa berikan nasihat ...
so, next year saya laaa yg kena bagi nasihat dekat adek2 buddy saya..
mcm mne saya nk nasihatkan mereka ni..
sbb saya pom sometimes very2 down, x cukop kualiti nk jadi senior ni..
setiap kali nk exam jer aser nk "quit"
lepas exam alhamdulillah lulus
baru boleh cakap "best jugak medic ni"...
hi9...
saya nk jer  jadi matang mcm orang lain..
tapi pemikiran saya sngt la x matang..
muka maybe nampak matang....
ni laaa kelemahan bila jadi anak second bongsu..
selalu dimanjakan..
selaluuuuu dilebih2 kan..
perkataan mudahnyer, x berdikari ...
ayyo....
hopefully, i can be very nice senior to them...
yg x garang..
yg x sombong..
yg x annoying..
yg x berlagak..
yg x nmpak seniority as big thing...
yg x buli adek2 buddy...
yg boleh dijadikan kakak mereka not juz in medical school only....





~bersama adek2 buddy yg comel2~
~the one that the most "tembam " is the senioriest~

No comments:

Post a Comment